عاشقانه در قاب

عاشقانه در قاب

دوستت دارم های خاک خورده

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زندگی را میخواهم اما...

 

 
زندگي ميکنم حتي اگه بهترين هايم را از دست بدهم، چون اين زندگي است که بهترين هاي ديگر را برايم مي سازد، بگذار هرچه از دست مي رود، برود...
من آني را ميخواهم که به التماس آلوده نباشد...
حتي زندگي را...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محدثه تاريخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان عزیز از اینکه وقت گذاشتین و چشای نازتونو دوختین و به من و وبلاگم فرصت دادین وقتتونو بگیرم ممنونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، گاهی وقت ها دلم میخواهد بگویم : من رفتم باهات قهرم دیگه تموم!!!دیگه دوستت ندارم...... و چقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس؟ غلط میکنی که بری....مگه دسته خودته؟رفتن به این راحتی نیست.... اما...... نمیدانم چه حکمتی است که آدمی همیشه اینجور وقتا می شنود: به جهنم.....!!!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to zero009894.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com